Diversos tuits publicats per @EB3TC en relació a la xarxa de DMR BrandMeister.
EB3TC (Xavi) va sol·licitar a la xarxa mundial BrandMeister, en nom de l’associació DigiGrupEA3, una autorització per a obtenir un servidor a Catalunya de DMR (Digital Mobile Radio), com el que hi ha actualment a DMRPlus amb el reflector 4714. Mai no s’ha obtingut cap resposta i aquests senyors es van limitar a reenviar la sol·licitud d’en Xavi als responsables de la xarxa espanyola BrandMeisterEA.
Els responsables d’aquesta xarxa tampoc no van respondre i van blocar a EB3TC a tota la xarxa mundial de BM, de tal forma que en Xavi no pot accedir-hi via ràdio, cosa que és il·legal, ja que el Reglament de Radioaficionats no ho permet.
L’actitud de la xarxa BrandMeister, tant l’espanyola com la mundial, és de la més flagrant marginació i discriminació als radioaficionats catalans. Es neguen a autoritzar el servidor català i qualsevol altra cosa que sol·licitin els radioaficionats catalans. En canvi als “seus amics” els ho permeten tot, repetidors il·legals sense llicència i moltes altres irregularitats.
Per tot això exposat, convidem a tots els radioaficionats a no connectar-se més a la xarxa BrandMeister (BM) i dedicar tots els esforços a crear una xarxa pròpia de DMR 100% catalana, lliure i oberta a tots.