Comunicat de l’Associació de Radioaficionats de Catalunya: Pels drets i llibertats de Catalunya

L’Associació Radioaficionats de Catalunya (ARCAT) lamenta profundament i assisteix amb tristesa a la pèrdua de drets i llibertats personals i col·lectius que està experimentant el nostre país i manifesta tot el seu suport i solidaritat amb les institucions democràtiques catalanes, organitzacions cíviques, empreses i persones que han estat perseguides per defensar pacíficament les seves idees. Només l’acceptació de la diversitat de pensaments i el respecte envers ells ens permetrà créixer com a poble i com a persones.

Com a radioaficionats defensem el diàleg i la comunicació per damunt de tot, i fem bandera de la tolerància i el respecte que dissortadament han mancat cap a Catalunya. Els radioaficionats ens comuniquem entre nosaltres per tots els països i continents del món, hem après a respectar el pensament de cadascú i evitem que la discrepància esdevingui conflicte.

Per això i mantenint el nostre esperit de servei, ens posem a disposició d’organismes, institucions i entitats de Catalunya en tot allò que puguem ser útils i en la defensa dels drets i llibertats que ens estan essent manllevats.